Steve meets 95-year-old contestant Evelyn! | Family Feud


LET’S MEET THE FAMILIES, EVERYBODY. IT’S THE WHITFIELD FAMILY. I SEE SOMEBODY. I GOT TO GO DOWN HERE. MS. EVELYN. EVELYN: YES. STEVE: HOW YOU DOING TODAY? EVELYN: I’M DOING JUST WONDERFUL BECAUSE I’M SHAKING YOUR HAND. STEVE: IS THAT RIGHT? EVELYN: YES, SIR. I’M DOING WONDERFUL. STEVE: YOU’RE SURE LOOKING MIGHTY JAZZY TODAY. EVELYN: THANK YOU. STEVE: WHOA. MS. EVELYN, HOW OLD ARE YOU? EVELYN: I’M 95, STEVE. [CHEERING] EVELYN: 95. STEVE: 95? EVELYN: YES. YES, I AM. I’M BLESSED TO LIVE 95 YEARS SO FAR. STEVE: YOU 95? EVELYN: YES, I AM. BORN IN 1923. 95 YEARS–96 YEARS OLD THIS YEAR. YOU KNOW WHY I’M HERE? STEVE: WHY? EVELYN: I ASKED GOD FOR LONG LIFE. HE’S GIVEN ME LONG LIFE. YOU ARE THE LAST PERSON THAT’S IN MY BUCKET LIST, STEVE… STEVE: I’M ON YOUR BUCKET LIST? EVELYN: YOU’RE THE LAST ONE IN MY BUCKET LIST. STEVE: WELL, GIRL, LET ME COME OVER HERE. [CHEERING AND APPLAUSE] STEVE: GIRL. EVELYN: I’D LOVE A HUG, STEVE. STEVE: YES, MA’AM. YEAH, I NEED A MAMA’S HUG. EVELYN: I WISH I COULD’VE MET YOUR MOTHER. STEVE: MAN, YOU STOP TALKING. YOU MAKING ME CRY. AUDIENCE: AW! PAULETTE: DON’T CRY, STEVE. [APPLAUSE] STEVE: WELL, WE GONNA HAVE A GOOD TIME TODAY. UH, THAT’S RANDA. RANDA: HELLO, Y’ALL. HA HA! STEVE: ALL I NEED YOU ALL TO KNOW ABOUT RANDA IS SHE IS AS COUNTRY AS A BUCKET OF CORN. [CHEERING AND APPLAUSE] STEVE: ALL RIGHT, Y’ALL. LET’S GO. GIVE ME TESSA. GIVE ME RANDA. RANDA: YEAH! [“FAMILY FEUD” THEME PLAYS] STEVE: HEH! TOP 6 ANSWERS ON THE BOARD. HERE WE GO, LADIES. NAME SOMETHING YOU’D DO IF YOU WOKE UP REALLY, REALLY UGLY TOMORROW. RANDA: CRY. STEVE: CRY. RANDA: WHOO! TESSA: PUT ON MAKEUP. STEVE: PUT ON MA–HA HA! PUT ON MAKEUP. RANDA: WE’RE GONNA PLAY, STEVE! STEVE: ALL RIGHT. RANDA: WHOO! YES! STEVE: YOU READY TO PLAY, TRAVIS? TRAVIS: YES, SIR. STEVE: NAME SOMETHING YOU’D DO IF YOU WOKE UP REALLY, REALLY UGLY TOMORROW. TRAVIS: WELL, STEVE, I THINK I’D JUST GO RIGHT BACK TO SLEEP. [RANDA LAUGHING] RANDA: GOOD ANSWER, BABY. STEVE: GO RIGHT BACK TO SLEEP. RANDA: IT’S UP THERE. YEAH! LET’S GO! STEVE: RUSS, NAME SOMETHING YOU’D DO IF YOU WOKE UP REALLY, REALLY UGLY TOMORROW. RUSS: I’M GONNA BE CALLING MY PLASTIC SURGEON. STEVE: CALL THE PLASTIC SURGEON. RANDA: YES, YOU ARE! WHOO! GOOD ANSWER, RUSS. STEVE: UH, LAJUANA? LAJUANA: YES, SIR. STEVE: NAME SOMETHING YOU’D DO IF YOU WOKE UP REALLY, REALLY UGLY TOMORROW. LAJUANA: I’D BE CALLING MY MAMA. [RANDA LAUGHING] STEVE: CALL YOUR MAMA. LAJUANA: I’M GONNA CALL MY MAMA. STEVE: “WHAT THE HELL GOING ON?” LAJUANA: YEAH. “WHAT YOU DO?” STEVE: “WHOSE SIDE OF THE FAMILY IS THIS?” CALL YOUR MAMA. AUDIENCE: AW! RANDA: THAT’S ALL RIGHT. STEVE: RAY, NAME SOMETHING YOU’D DO IF YOU WOKE UP REALLY, REALLY UGLY TOMORROW. RAY: I WOULD JUST HAVE TO SHOOT MYSELF. RANDA: OH, MY GOD! LAJUANA: GOOD ANSWER. GOOD ANSWER. STEVE: THAT’S MY MAN RIGHT THERE. RANDA: IT’S UP THERE, STEVE. STEVE: SHOOT MYSELF. AUDIENCE: AW! RANDA: ALL RIGHT. GOT IT. STEVE: RANDA? RANDA: YES, SIR? HA HA! STEVE: NAME SOMETHING YOU’D DO IF YOU WOKE UP REALLY, REALLY UGLY TOMORROW. RANDA: STEVE, WE’RE GONNA MASK THAT THING. WE’RE GONNA PUT A MASK ON. GO AHEAD. IT’S UP THERE. NOBODY’S GONNA SEE THIS. MASK. STEVE: GET A MASK. AUDIENCE: AW! [FAMILY SPEAKING AT ONCE] STEVE: NAME SOMETHING YOU’D DO IF YOU WOKE UP REALLY, REALLY UGLY TOMORROW. TESSA: AVOID THE MIRROR. STEVE: AVOID THE MIRROR. [“FAMILY FEUD” THEME PLAYS] STEVE: NUMBER 6. AUDIENCE: “WIDE BRIM HAT.” STEVE: OH, YOU GONNA NEED MORE THAN THAT. NUMBER 5. AUDIENCE: “NOT CARE. KEEP GOING.”

95 Replies to “Steve meets 95-year-old contestant Evelyn! | Family Feud”

  1. A 95 year old contestant. That’s seriously really cool. And Steve was the last person she had left on her bucket list of celebrities to meet. I guess dreams do come true. Congrats Evelyn on meeting your idol, finishing your list and reaching 95. That’s amazing.

  2. Wow 95!!!!! I hope to be like this at that age if I male it that far!!! The fact that Steve is the last person on her bucket list to meet makes me fill up with tears 😭 she’s so sweet. I’m from UK 🇬🇧 and I’d love to meet Steve but I’ve never been to America so it’s doubtful xxxx

  3. Wow, that went from happy tears to
    “HELLO YA’LL!!!!! HAHAHAHAHAA YAAAAAAHHHHH!!!” in no time at all 🤣🤣🤣😂😂😂

  4. 95 years old Wow this woman has lived along blessed her heart congratulations your one lucky beautiful lady awwww 😉❤️

  5. Now just try and imagine how annoyingly loud Randa must be when her and Travis are making love to one another !!!! LMFAO !!!! 🤣🤣🤣🤣

  6. I would be truly blessed if God granted me the opportunity to live to 95 years old. I hope that God will grant me the opportunity to make it to 100. 🙂🙂🙂🙂

  7. That women’s time was so sweet with Steve then they cut to the annoying loud lady & it ruined the moment:/ I said kill myself too as an answer!😂 shoot myself was better tho; should of been there!

  8. That number 5 answer would've been mine. I just don't care, lol!
    It's amazing to see a 95 year old able to stand up long enough to play Steve's show. She's been blessed!

  9. Miss Evelyn is absolutely precious. I’m so glad she was able to make a check on her bucket list. Keep adding it to it Miss Evelyn! (And Miss Tessa has the sweetest smile. Great family!)

  10. Man , that sweet 95 year old classy lady made me cry out of happiness . she lived it all : the roaring twenties , the great depression, WII , the Korean war , Vietnam war , civil rights 60s , disco era etc . god bless her

  11. Oh man…. black surely does not crack 😅 👌 that old lady is so sweet and that moment with Steve was even sweeter

  12. Miss Evelyn reminds me of my great-grandmother; she lived to be 112, so hopefully her spirit of longevity will rub off on me 🤞🏿

  13. Made me cry. I’m a caregiver and my last private client was born in 1921. I met her when she was 95 and she said the best thing about being 95 is that everyone thinks you’re so wonderful LOL! Rest her soul.
    God bless Evelyn.

  14. I have a little resident who's 105 , and she is a fiesty little thing. She has a bad arm, leg, and a bad eye. Other than that, she still kicking.

  15. Someone punch in teeth that cow in blue shirt….Annoying AF….the clip started all Aww…And then came the screeching Rhino !!!! God bless the nurses who were there during her labour pains

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *